Tuesday, August 30, 2005

Aku grumpy ni. Sakit tumit. Tapi bukan sebab hiking (tak sempat hiking pun, bas naik ke puncak bukit lambat sampai, terpaksa make do with outdoor activities yang tak buat aku teruja langsung). So yeah, sakit tumit sebab pakai superduper high heels masa dinner event yang aku jadi MC tu. MC gig went well, lagipun I had a co-MC yang kuat merapu. Halfway through the majlis, my co-MC bisik kat aku “Immy, guests dah complain, depa kata aku cakap banyak, depa nak dengaq suarha hang pulak”. Haha. So 2nd half of the program aku conquer lah. Buat lawak2 sikit dengan Dato’-Dato’ (nasib baik mood mereka baik), buat games sikit sambil banyak kali tersasul berbahasa Inggeris haha. But it turned out ok.

Semalam nasib baik Ame text aku. Ada Mencari Cinta rupanya. Jadinya aku kena buat review awal satu hari lah ye? Tapi taknaklah, no one got eliminated anyway. Lagipun I missed the part yang Elly pi rumah Danial (damn it). Aku ada banyak benda nak komen tentang Khairul tapi hmm takpelah, simpan dalam otak jelah. Tapi kan (isk aku nak komen jugak ni!!) tapi kan aku rasa Khairul elok berlakon lakonan filem arahan Yusuf Haslam. Serious shit gaya dia tak ubah macam Dato’! <-- not the real life Dato’ but yang di layar perak punya type. Aku rasa Khairul ni ada ‘sugar daddy complex’ kot.

I think Elly paling sesuai dengan Danny (in terms of family background maybe). I don’t think she’s suitable with Danial The Mommy’s Boy (tapi kalau jodoh dengan aku, aku tak kisah haha) and that, that THING yang bernama Khairul itu. Tak tahulah, that's just my dua sen.

Bosanlah Mencari Cinta semalam. Next week last episode ke? Bila nak habis ni? Can I have my life back now please?

Won’t be updating until next week. I’m off to another holiday. Yeahoo!

Selamat Hari Jadi yang ke – 48 Malaysia.

No comments: