Friday, July 22, 2005

"Apa masalah awak ni, Nat? Awak ni prefer mat salleh ye?"

Aku tak ingat nama betul dia apa. Tapi dalam phone aku, aku letak nama dia as ‘stranger’ (aku ada 2 cellphone: yang Samsung tu untuk family, lovers and friends; yang Nokia tu aku buat macam mobile little black book. Jangan bimbang Suf, you’re in my Samsung but Ruhayat X dah didemote to my Nokia. Hah!).

So anyway, si stranger ni adalah di antara lelaki-lelaki yang marah-marah sebab aku condemn ‘Mencari Cinta’. Hmm ni aku belum condemn episod ke-2 di mana si lelaki-lelaki tersebut terkantat-kantat panik sebab ada di antara mereka yang tak suka kucing! Tapi takpe, minggu ni aku malas nak mengulas pasal MC. Next week je lah okay.

Tapi ini ada satu tip untuk lelaki-lelaki di luar sana: Kalau nama-nama timangan anda adalah Jolabi, AyahPin, ManKepong, Hasmawie, Tapah dan sewaktu dengannya, tolonglah tukar. Tapi jangan tukar ke nama Joe, Awie, Eddie, Sham, Boy pulak. Hehe.

Ok berbalik kepada soalan tadi. I must reiterate (sejak akhir-akhir ni memang suka pakai perkataan ni) that aku tak memilih. Aku tak benci lelaki Melayu. Serius.

Oh shit, I have someone waiting outside. Will continue later. Or never. Perkara-perkara subjektif macam ni sampai bila pun tak habis, bukan?

No comments: