Friday, April 27, 2007

"Sekebun cinta yang berbunga!!!"

Yes. Kat rumah ni. Baru habis nonton Sembilu Kasih [because wtf there is nothing to watch on a friday and i miss my mom]. I keep asking ppl the same question: "ada ke pasangan kekasih atau suami-isteri yang membahasakan diri mereka kau-aku in their relationship?"
Most likely not. Tapi kalau i ada jumpa pasangan macam ni i'm gonna say to them : "WOW you allz cakap macam Sembilu Kasih!!!"

Semalam aku nampak ex-bf aku on tv (the one yang berjaya buat hati aku remuk dan bergantung pada valium untuk beberapa bulan). Jantung aku terhenti seketika. I cried the entire night. I couldnt help myself. Aku tahu aku dah move on but i just couldnt help myself. I’m sorry.

Shah has been calling me often (huarggh kiyoot-nya dia). Lebih kerap dari si bf yang begitu sibuk dengan kerja sehingga tiada masa untuk aku. I hate HATE feeling neglected like this. I should keep myself occupied. Not with Shah, no. I’m not even sure if i like him pun. Aergh, lelaki mmg buat kepala aku berserabut!

Eh, DJ Cza on tv. Oh kiyoot nya dia.

No comments: