Wednesday, April 25, 2007



rasa ralat / off tangent sedikit pada hari ini:

  1. ceo mood baik. dia pakai tali leher azimat dia. hari ini kan hari rabu. dia kata air suam yang aku sediakan untuk dia rasa seperti dibeli di hotel hilton. dia emang sarkastik begitu tetapi hari ini dia senyum. mood baik mood baik.
  2. untuk perkataan 'fee', kami tidak lagi menggunakan terjemahan 'caj' sebaliknya 'fi'. Fi !!! Jangan buat aku benci pada bahasa sendiri.
  3. 2 more colleagues of mine dah tender. kebosanan bekerja bakal dirasai.
  4. the death of ivan ilyich by leo tolstoy is a really good book. buat aku terfikir tentang mati. well, hari2 pun fikir tentang ini especially apabila manusia-manusia yang pakai kereta bikin mula memotong / mencucuk kereta aku dan cara pemanduan aku yang berhemah ini. hee hee.
  5. esok cuti. nak buat apa eh?

No comments: