Thursday, September 15, 2005


Mari kita ignore the fact that Estel (kereta biruku yang dinamakan sempena nama panggilan Aragorn Telcontar) kemek lagi. Bukan salah aku. Bukan salah aku. Mari kita think positive. Mari kita tarik nafas panjang-panjang.

Think happy thoughts now!

Esok gue ada bikin karaoke party (haha Melayu sungguh). Tak pasti lagi nak nyanyi lagu apa. Lagu Whitney Houston & Dewa memang lagu wajib. Lagu Melayu, hmm, mungkin satu dua lagu rock kapak. Sampai Hati maybe? Atau Fantasia Bulan Madu? Oooh! Lagu yang goes something like: “Madu di tangan kanan mu, racun di tangan kirimu. Akuu tak tahu mana yang akan kau berikan padaku!”. Hehe.

So far few ppl dah confirm. Han, ZI, sham, P, pendi, abang, nuar, carmine, Linda sudah confirm (nama2 Melayu yang tertera tu sudah pasti akan menyanyi lagu rock kapak!). Mungkin akan heret Jeremy and yap sekali. Few more belum confirm (oi tak faham maksud RSVP ke haaa). Hmm aku rasa by this evening ada nak kena sewa dewan ni! Macam terlebih jemput pulak.

Semalam mimpi pergi Milan. Tapi orang2 di dalam mimpi aku tu semua Indonesians yang handsome dan lawa dan kaya-raya. Hoh?

No comments: