Tuesday, September 13, 2005

Kalau minggu lepas bet dengan kawan-kawan bagus jugak because i already said that the Boring Jawa akan masuk balik. Ho-hum di mana keseronokan menonton Mencari Cinta sekarang? Apa khabar dengan Zek Zaidi-ku di TV2 yang masih bermelankolia dengan Hetty Sarlene yang tak habis2 dengan konflik dalamannya itu? Bagaimana agaknya persiapan Awal yang Indah Awal Ashaari untuk menghadiri Anugerah Era tidak lama lagi?

Aku dah tak suka dengan Danial. There’s something about him that annoys me terribly. Dia taklah condescending macam Mafia Melayu tu tapi you notice kan bila dia rasa tercabar, mamat ni macam menggelabah sikit. Dan c-o-r-n-y. Dia imagine diri dia Cupid dalam acara memanah. Imagine memanah hati Elly konon. Bwahaha.

Bosan nye (which explains why i’m updating this right after the show). Diselang-selikan dengan SMS kengkawan yang setia exchanging banters tentang rancangan ini, aku tengok MC kali ini dengan cara acuh tak acuh sahaja.

Ah, peluang untuk mengundurkan diri. Tarik diri la Bang Long! Surely Bang Long can do better than this. You need a trophy wife, someone smart dan business minded. Tarik diri la Danial! Banyak lagi female lawyers out there yang belum kahwin! Zul tak payah tarik diri. Dah. Kahwinkan mereka. Maka tamatlah rancangan Mencari Cinta ini! Hah, wishful thinking. Bila nak habis rancangan ni wei!!!

Ok masa untuk nonton House sekarang.

No comments: