Thursday, December 30, 2010

Sementara I tunggu masa nak balik, I might as well update this space.

I'm okay. Really, I am.

Cuma, bila berada di traffic light di hadapan Plaza OUG, mulalah gelisah. My grip on the steering wheel gets tighter, kejap2 tengok cermin, mata pun mulalah berair sambil wishing that the red light will turn green as soon as possible.

 

I hate being a victim. I hate travelling to work thinking that I'll be safe anymore. I sleep okay at night, but my drive to-and-fro work kini sudah menjadi a living nightmare.

 

Tak apalah. Just a few months lagi. Then I beranak, and duduk diam2 di rumah for 90 days.

 

Saat2 begini I'm grateful to have friends yang sudi menghulurkan bantuan. Friendship work both ways, bukan one-sided. Tak semestinya bila kita dalam kesusahan je baru kedengaran suara yes?

 

Dah, malas melalut. Esok sudah boleh tidur di tempat baru. Syukur, we can finally live like a normal family, and tak payah jadi nomad dah. Yay!

No comments: