Wednesday, August 15, 2007

i look like a friggin' darth vader today.
semalam, sebelum bergegas pulang untuk menyalin baju dan keluar kembali untuk bergegas ke keramat kerana ingin mencuba lidah lembu (uih jauhnya digression aku nieh tapi lidah lembu itu sedap), my boss pesan pada aku - "esok datang awal ya, i nak you mengadap tuan haji over this proposal bla bla bla" and then she just had to add that tiny tiny cherry on top la kan:
boss: aaaaand jangan lupa...
me: i know what you're gonna say already: JAGA AURAT kan?

so end up, hari ini aku pakai jubah. tapi jangan bimbang, pakai jubah macam ini pun, masih ada kata-kata sumbang dari orang2 yang deprived kat sini yang akan kata aku seksi. *sigh* such is life. nak jadikan cerita pula, tuan haji takde di office today!! nggh.

tak kisahlah.



tonight will be the final drinking session for Nasrullah and I. sedih! he's going back to Jakarta for good (eventhough i think we're gonna meet up in Kuching next weekend yay tuak!). From the last session, dia tanya aku:
"Hey, do you want to marry an Indonesian cop nggak? i have a friend..."
Me?! Marry a cop? Indonesian pulak tu!
aku bilang sama Nasrullah - if he has a hot body like christian sugiono, sensitiviti seperti nicholas saputra, suara seperti ello, angst seperti fauzi baadila then count me in man! when is the next flight to Jakarta?!i think my perception about abang-abang polis is pretty much ruined by watching Gerak Khas. I guess i need not elaborate on that haha.

No comments: