Tuesday, April 29, 2008

Hmm lately ni banyak pulak orang lock blog mereka (okay fine, just 2 but still). You know who you are okay - jangan baca entry ini and go "huhhh me?" pulak.

Last weekend ketika makan ayam penyet cinta it turns out that Peterpan was eating at the table behind me. Like omg. Tapi actually Cik Nate buat tak tahu aja.. sebab Ariel takde pun. Because if he was around hell yes I would have posted a pic of us here bebeh.

Semalam first time in so many years aku mengigau. Mimpi kaki diheret di bilik mayat. Bila menjerit, ya Allah seksanya suara nak keluar. Hopefully malam ni takde recurring dreams - tak sanggup beb! Perhaps I should sleep with the lights on tonight.

Ok ciao dulu. I'm going back to KB on Thursday. Tidak terkata keseronokan untuk makan, makan dan makan!

No comments: