Monday, October 02, 2006

Masih ingat lagi budak customer service yang suka jerit nama aku tu? Dia baru saja melangsungkan perkahwinannya, well a couple of months back actually.
Kita memang berkawan baik lah, he's one of those friends yang wajib ada di setiap pejabat bagi mengisi kekosongan hidup apabila bekerja.
Hari ni since ada some transaction that needs to be done, aku pergi la mengadap dia. Well, dia selalu datang office aku sebenarnya, to chit chat.

Tahu tak dia cakap apa?!?

"Saya nak awak tahu walau apa pun saya tetap cintakan awak" <-- Please note that dia cakap begini ketika counter sedang sibuk. Gila ke apa budak ni?!?

Wahlau!

Oh, ada lagi dia tambah:
"Tu lah awak, lambat."

Aik? Habis saya yang bersalah? Bukan ke masa aku start kerja di bangunan itu dia dah ada awek ke?
Malu lah dia cakap macam tu. Tahu la dia main2 tapi eerrrgh, orang sebelah masa tu dah senyum2 kambing kat kami. Aergh malu!

on another note, over dinner with Aid last weekend, dia tanya pasal Teman Lelaki.
She said "you know i told Angie that you guys text each other in Malay and she doesnt believe it at all!"
Hee hee. Believe it baby.

No comments: