Friday, July 07, 2006

Oh hai.
Dia macam ini tau (it’s like this), kalau saya tidak membawa buku untuk dibaca ke rumah kakak sulung saya si Audra tu, I will end up reading kesemua majalah hiburan melayu yang husband dia memang suka beli.

Bagi saya, tak salah jika ingin membaca majalah-majalah ini (ini ayat pembelaan diri). Dunia hiburan tempatan memang menarik, cant say much about the aesthetic values though. It’s fun reading these magazines: “ooohh artis janda itu ada boyfriend baru yang bujang trang-tang-tang!”; “eh dagu dia terlebih panjang”; “eeeek so kampung lah her baju”; etc.

Sometimes i look forward to getting emails pasal artis-artis negara kita. Especially bila dapat gambar2 artis-artis beromen, yang dikebas dari friendster ke apa ke, simpanan peribadi ke, because i look forward to see what the artists’ reactions will be like. “Saya cium pipi sahaja”. BWAHAHA. Memang la kalo gambar cium pipi bolehlah bail yourself out!

So kan hari tu ada artis AF yang gambarnya bercium and pegang beer tersebar melalui email? So okay, standard jawapan artis: “saya cium pipi sahaja”. FINE! FINE! Tapi kalau kantoi gambar atas katil sedang berbogel, i wonder what the alasan will be like kan?

And alasan dia sebab bergambar pegang beer:
*paraphrasing*“Jurugambar itu cina. Masa dia nak ambik gambar, dia sedang pegang bir. Jadi dia mintak saya untuk pegangkan bir itu untuk dia”

Come on, who are you trying to fool lah wehhh. Banyak cantik lah dia punya alasan. Like hello, tak boleh letak beer tu atas lantai ke, meja ke, teguk sampai habis ke....

My point is: Stupid is as stupid does. Ada aja alasan bila kantoi. But i guess i’ll never understand the entertainment industry.

The weekend is here. Yes! Tapi ada Citrawarna Malaysia kan? Jalan mesti jam lah ye? *sigh*

No comments: